1. Czy paczki pakowane są dyskretnie?
Wszystkie paczki wysyłane z naszego sklepu są dyskretnie i bezpiecznie zapakowane. Paczki są owijane czarną folią streczową oraz pakowane w karton lub kopertę bąbelkową - nikt się nie dowie co jest w paczce bez jej otwarcia. Na paczkach nie ma żadnych naklejek ani napisów sugerujących zawartość i pochodzenie. Nazwa i adres nadawcy jest neutralny: STIMEX S.C. (nazwa nie jest kojarzona z branżą erotyczną). Twoja 100% dyskrecja i anonimowość jest dla nas Najważniejsza.
2. Jak długo będę czekała/czekał na zamówiony towar?
Towar wysyłamy na bieżąco, z reguły 1-2 dni, zgodnie z kolejnością zamówień które do nas spływają. Czas dostawy towaru do klienta, uzależniony jest także od sposobu płatności jaki wybrał klient oraz od wybranej formy dostarczenia towaru. Proszę pamiętać, że najszybszą formą dostawy jest wysyłka kurierska oraz Paczkomaty Inpost.
3. Czy kupując kilka przedmiotów dostanę je w jednej paczce?
Tak. Wszystkie zakupione przedmioty wyślemy do Państwa w jednej paczce.
4. Kupiłam/em i zapłaciłam/em za towar, a przesyłka do mnie nie dotarła. Co robić?
W pierwszej kolejności prosimy upewnić się, czy przesyłka nie została awizowana. Prosimy także w swoim zamówieniu sprawdzić, czy wskazany adres dostawy jest prawidłowy. Jeżeli sytuacji nie da się wyjaśnić w podany sposób, prosimy o kontakt e-mail: sklep@area69.pl, z podaniem imienia i nazwiska oraz numeru zamówienia.
5. Co zrobić, jeżeli otrzymałam/łem inny towar niż zamawiałam/łem?
Skontaktuj się z nami poprzez e-mail: sklep@area69.pl Jeżeli pomyłka nastąpiła z naszej winy wymienimy towar na prawidłowy i pokryjemy oczywiście wszystkie koszty związane z wymianą towaru.
6. Czy mogę oddać zakupiony towar?
Gwarantujemy prawo odstąpienia od umowy i tym samym zwrotu zamówionego towaru bez podania przyczyny. Odstąpić od umowy można w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki. Towar nie spełniający Państwa oczekiwań należy przesłać do firmy STIMEX na własny koszt. Szczegółowe warunki odstąpienia od umowy sprzedaży opisane są w Regulaminie Sklepu Internetowego. Towar ze względu na swój charakter nie może nosić znamion użytkowania.
7. Chciałbym towar odebrać osobiście, czy istnieje taka możliwość?
Nie, firma prowadzi tylko i wyłącznie sprzedaż wysyłkową. Nie robimy żadnych wyjątków.
8. Czy otrzymam dowód zakupu?
Do wszystkich zamówień załączamy paragon lub fakturę VAT.
9. Czy wystawiacie faktury VAT?
Tak. Przy zamówieniu, prosimy podać dane do faktury.
10. Mam firmę, czy mogę kupować hurtowo?
Tak, prowadzimy dystrybucję dla sklepów stacjonarnych i internetowych.
11. Chciałbym dokonać przedpłaty, gdzie znajdę numer konta?
Numer konta i dane potrzebne do dokonania przelewu znajdują się w dziale Informacje o naszym sklepie. A także tutaj:
STIMEX S.C. Lelewela 6/1
30-108 Kraków
NIP 6772349214
nr konta: 31 1160 2202 0000 0001 7073 5863
12. Jak zatytułować przelew?
W tytule przelewu wystarczy wpisać numer zamówienia oraz imię i nazwisko z zamówienia. Prosimy pamiętać o doliczeniu kosztów wysyłki, w przeciwnym razie paczka nie zostanie wysłana.
13. Prowadzę BLOGA, czy mogłabym/mógłbym z Państwem podjąć współpracę?
Tak. Więcej informacji znajdą Państwo w zakładce: Dla Blogerek i Blogerów.